Sabtu, 30 Agustus 2014

ση μιας Service Or

Παραδοσιακά, real estate έχει θεωρηθεί ως μια βιομηχανία πωλήσεων. Αλλά οι αντιλήψεις αλλάζουν. Οι Αντιπρόσωποι σε όλη τη χώρα έρχονται να πιστεύουν ότι το κλειδί για την επιτυχία των ακινήτων είναι υπηρεσία - όχι τις πωλήσεις.

Ο ανταγωνισμός και η τεχνολογία δίνουν τώρα στους πελάτες σχεδόν απεριόριστες επιλογές, έτσι ώστε οι παράγοντες που έχουν να εργαστούν σκληρότερα και να ξοδεύουν περισσότερα για να κερδίσουμε καταχωρήσεις. Τώρα ανακαλύπτουν ότι η επιχειρηματική επιτυχία έρχεται από την επανάληψη των επιχειρήσεων και λέξη-of-mouth.

Και η εξυπηρέτηση πελατών είναι το κλειδί.

Η αφοσίωση και η καλή θέληση δεν μπορεί να αγοράσει - όχι ακόμη και με την πώληση ενός σπιτιού. Οι πελάτες ήθελαν να αντιμετωπίζονται με ειλικρίνεια, σεβασμό και ακεραιότητα. Θέλουν μια ρεαλιστική και ορθή αποτίμηση περιουσίας. Θέλουν έναν πράκτορα ο οποίος δεσμεύεται για δράση. Θέλουν να είναι σε θέση να μιλήσετε σε κάποιον που μπορεί να τους βοηθήσει όταν καλούν. Θέλουν να αισθάνονται ευπρόσδεκτοι όταν περπατούν μέσα στο γραφείο. Δεν θέλουν τη νοημοσύνη τους προσβεβλημένος από τη διαφήμιση. Δεν θέλουν να τροφοδοτείται μια γραμμή (ακόμα κι αν είναι αυτό που θα θέλατε να ακούσετε ...).

Πράκτορες με επιχειρηματική λογική γνωρίζουν ότι εάν μπορούν να παρέχουν αυτή την υπηρεσία πελατών - εάν μπορούν να πρωτοπορεί άριστη εξυπηρέτηση των πελατών στην αγορά ακινήτων - θα έχουν ένα πραγματικό πλεονέκτημα για τους ανταγωνιστές τους. Μακριά από το να είναι ένα εμπόδιο για την επιτυχία, θα δούμε σήμερα στην αγορά ως μια ευκαιρία να ευδοκιμήσουν.

Προφανώς, η πώληση εξακολουθεί να είναι κρίσιμη, αλλά είναι μέρος ενός μεγαλύτερου συνόλου - σχεδόν σαν μια κρίσιμη KPI (Key Performance Indicator). Είναι βασίζεται στην απλή υπόθεση - εξυπηρετούν και θα πουλήσει. Η προϋπόθεση ισχύει γιατί όλες οι προϋποθέσεις της πώλησης είναι εγγενείς στην καλή εξυπηρέτηση των πελατών: Η τιμή είναι ρεαλιστικό, το μάρκετινγκ είναι ευφυής, η διαφήμιση με την περίπτωση, και οι δεσμεύσεις που έχουν αναληφθεί και να διατηρούνται. Οι πωλητές, αγοραστές, ιδιοκτήτες και ενοικιαστές να λαμβάνουν όσο το ίδιο υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών.

5 Συμβουλές για την εύρεση μιας Service Oriented Agent

1) Ζητήστε να δείτε αναφορές - Δεν είναι πολύ διαφορετική από μια συνέντευξη για δουλειά. Σκεφτείτε τον παράγοντα ως το άτομο που αναζητά εργασία, και τους ενθαρρύνει να αποδείξει τα προσόντα εξυπηρέτηση των πελατών τους. Το δικαίωμα παράγοντας θα είναι μόνο πάρα πολύ ευτυχείς να παρέχουν όσες αναφορές όπως θα φροντίσει να δείτε.

2) να αναλύει την ανάπτυξη της επιχείρησής τους - Υποθέτοντας ότι οι αναφορές τους, προκειμένου, να ζητήσει από την ανάπτυξη της επιχείρησής τους. Οι αναφορές σας παρέχουμε ποιοτικά στοιχεία της εστίασης στον πελάτη. Θα πρέπει να συμπληρώσει αυτό με κάτι ποσοτική. Αν ο παράγοντας εξακολουθεί να αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς στο σημερινό περιβάλλον, τότε θα πρέπει να κάνει κάτι σωστό.

3) Αναλύστε το μερίδιο αγοράς τους - Όπως και την ανάπτυξη, το μερίδιο αγοράς μπορεί να είναι ένας δείκτης εστίασης στον πελάτη. Ρωτήστε ό, τι το μερίδιό τους

Tidak ada komentar:

Posting Komentar