Sabtu, 30 Agustus 2014

σφέρει ακόμα κα

Μιλήστε με πολλούς ανθρώπους των επιχειρήσεων σχετικά με το πώς προσεγγίζουν την εξυπηρέτηση των πελατών και η πλειοψηφία από αυτούς θα πουν ότι έχουν ως στόχο να «πεισθεί» πελάτες. Όχι! Αυτό που όλοι πρέπει να επιδιώκουν είναι να έχουν πιστούς πελάτες.

Η έρευνα έχει δείξει ότι το 65% των πελατών δηλώνουν ότι είναι πιστοί. Μπορεί να είναι ευχαριστημένοι με αυτό, αλλά δεν θα έπρεπε! Οι ικανοποιημένοι πελάτες είναι σε μια κατάσταση του τίποτα - δεν είναι ούτε issatisfied ή ευτυχισμένη? βρίσκονται στο μεταξύ. Θα σας ανέχεται, ενώ είστε από τη χρήση αυτών, αλλά αν μια καλύτερη συμφωνία έρχεται μαζί, θα είστε μακριά.

Από την άλλη πλευρά, οι πιστοί πελάτες είναι φίλοι σας. Θα είναι μαζί σας μέσα από παχύ και λεπτό? θα είναι η πρώτη για να δοκιμάσουν το νέο προϊόν σας? πρόθυμοι να σας δώσουν ειλικρινείς απαντήσεις? θα αναφέρονται τακτικά την επιχείρηση σας. Αυτό είναι ό, τι θέλετε! Αλλά πώς μπορεί κανείς να μετατρέψει ένα ικανοποιημένος πελάτης σε έναν πιστό ένα;

<β> Let Them Αποφασίστε πώς να κάνει επιχειρήσεις με σας </ b>

Σήμερα, οι πελάτες είναι πολύ πιο εξελιγμένα για το πώς θέλουν να κάνουν επιχειρήσεις. Εάν το προϊόν ή την υπηρεσία σας προσφέρεται να προσφέρονται μέσω ενός αριθμού διαφορετικών μέσων, στη συνέχεια, να δώσει στον πελάτη σας την επιλογή.

Μπορείτε να παραδώσει το πρόσωπο-με-πρόσωπο; Τι γίνεται με τηλεφωνικές υπηρεσίες; Θα μπορούσατε να κάνετε χρήση των κειμένων SMS για γρήγορες σημειώσεις και υπενθυμίσεις; Έχετε μια ιστοσελίδα μέσω της οποίας οι πελάτες μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας ή ακόμα και να κάνετε τις παραγγελίες on-line; Αν σας παρέχει μια ποικιλία των καναλιών διανομής που είναι διαθέσιμα για να ταιριάζει στις ανάγκες του πελάτη, τότε είναι πιο πιθανό να μείνουν μαζί σας.

<b> Χτίστε μια σχέση </ b>

Η πίστη μπορεί να επιτευχθεί μόνο αν έχετε μια αληθινή σχέση με τον πελάτη σας. Στόχος να οικοδομήσουμε rapport. Καταλάβετε, οι οποίοι ασχολούνται με σας και να καταλάβετε τι ψάχνουν. Κρατήστε τακτική επαφή μαζί τους? δεν χρειάζεται απαραιτήτως να πωλούν κάτι. Να χρησιμοποιείτε πάντα τα ονόματά τους, ιδιαίτερα το όνομά τους, αν μπορείτε.
Όλα αυτά θα βοηθήσουν στην οικοδόμηση μιας μακροπρόθεσμης σχέσης. Μόλις έχετε αυτό, είναι λιγότερο πιθανό να φύγει.

<β> Δημιουργία Loyalty Προσωπικό </ b>

Πώς μπορείτε να καλλιεργήσετε μια πιστός πελάτης εάν το προσωπικό σας δεν είναι πιστός στην επιχείρηση; Θα πρέπει να διαθέτει προσωπικό που νοιάζονται για την δουλειά και θα κάνουμε τα πάντα για να προστατεύσει και να μεταφέρει τις δραστηριότητές της προς τα εμπρός. Οι πελάτες θα είναι πιο πιστοί, αν βλέπουν γνωστά πρόσωπα. Μια επιχείρηση με υψηλό κύκλο εργασιών του προσωπικού θα είναι δύσκολο να οικοδομήσουμε μια σχέση με τους πελάτες τους.

Αντιμετωπίστε το προσωπικό σας καλά. Επιβραβεύστε τις επιτυχίες τους και να αναγνωρίσουν τα επιτεύγματά τους. Κρατήστε τακτικές προπονήσεις, έτσι ώστε να αισθάνονται ότι έχουν τη μάθηση και την ανάπτυξη. Ένα καθιερωμένο πρόγραμμα κατάρτισης θα πρέπει επίσης να βεβαιωθείτε ότι η γνώση των προϊόντων τους είναι μέχρι και σήμερα.

<β> Ζητήστε Out Παράπονα </ b>

Αυτό φαίνεται περίεργο, αλλά ο μέσος πελάτης θα πρέπει να ενθαρρύνονται να διαμαρτύρονται! Πολλοί θα σιωπήσουν για την κακή υπηρεσία, αλλά αν μπορούν να βρουν κάποιον άλλο να κάνουν τις επιχειρήσεις τους με, θα το κάνουν. Ορίστε μια διαδικασία σαφή καταγγελίες έτσι ώστε οι πελάτες μπορούν να διαμαρτύρονται, εφόσον το επιθυμούν. Παροχή προσωπικό με τα εργαλεία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση των προβλημάτων των πελατών. Παρακολούθηση όλων των καταγγελιών ώστε να εξασφαλιστεί ότι θα έχουν επιλυθεί.

<β> Πάρτε ένα τόκους </ b>

Δείτε τους πελάτες σας που σας ενδιαφέρουν στις απόψεις τους. Εκτελέστε τακτικές έρευνες για να ανακαλύψει τι σκέφτονται την υπηρεσία σας, για να μάθετε τι μπορείτε να κάνετε διαφορετικά. Μπορείτε είτε να πραγματοποιήσει μια έρευνα πάνω από το τηλέφωνο, ή να πάτε όσο κάνει μια αποστολή σε όλους τους πελάτες σας.

Λαμβάνοντας τον κόπο να επικοινωνήσετε με τους πελάτες σας, θα ενισχύσει το μήνυμα που θέλετε έθιμο τους. Αλλά μην ξεχνάμε - να αναλάβει δράση σχετικά με το τι μπορείτε να μάθετε!

<b> Να είναι μια «Can Do 'Business </ b>

Οι πελάτες, όπως τίποτα καλύτερο από μια επιχείρηση που προσφέρει ακόμα και το πιο δύσκολο των αιτήσεων. 'Can Do' οι επιχειρήσεις θα έχουν πάντα πιστούς πελάτες. Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας να μην χρησιμοποιούν λέξεις όπως, «Συγγνώμη, αλλά ...", "Δεν φταίω εγώ", "πολιτική της εταιρείας του".

Να είναι μια επιχείρηση, όπου οι λύσεις είναι πάντα  pupuk merk hantu hormon herbal hayati zpt asli hewan ikan gaharu durian coklat termurah αναζητούσαν και τα προβλήματα που θεωρούνται προκλήσεις.

<β> Κοίτα μετά την «χρυσή» Πελάτες </ b>

Η παλιά 80/20 είναι πιθανό να ισχύουν για την επιχείρησή σας - το 80% των πωλήσεων και των κερδών σας είναι πιθανό να προέρχονται από μόλις 20% των πελατών σας. Ασκηθείτε που σας top 20% είναι και τους αγαπώ μέχρι θανάτου! Γιατί να μην επικεντρωθεί στην μετατροπή του υπόλοιπου 80% σε πιστούς πελάτες; Λοιπόν, το 20% έχουν ήδη δείξει ότι εμπιστεύονται και σε σέβονται. Λίγο περισσότερη προσπάθεια με τους πελάτες αυτούς θα αποκομίσουν περισσότερες επιχειρήσεις να επικεντρώνονται στην «ίσως να είναι». Μ

Tidak ada komentar:

Posting Komentar