Sabtu, 30 Agustus 2014

τους πελάτες για τ

Για τις επιχειρήσεις μικρές και μεγάλες, η αποδοτικότητα και η επιτυχία τους εξαρτάται από τη διατήρηση των πελατών, βελτιώσεις των πελατειακών σχέσεων και της απόκτησης νέων πελατών. Αυτό είναι συχνά γνωστό ως Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων ή CRM. CRM είναι η διαχείριση όλων των επιχειρήσεων και των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες. Ο κύριος σκοπός της Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων είναι να επιτρέψει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται καλύτερα τους πελάτες τους μέσα από την καθιέρωση αξιόπιστων συστημάτων, διεργασιών και διαδικασιών για την αλληλεπίδραση με τους πελάτες αυτούς. Ένα καλό πρόγραμμα CRM βοηθά την επιχείρηση να αποκτήσει πελάτες και την εξυπηρέτηση των πελατών. Καλή CRM βοηθά επίσης να διατηρήσει καλούς πελάτες, και να προσδιοριστούν οι συνδρομητές μπορούν να δίνεται ένα υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών.

CRM είναι ένα σύνθετο μίγμα των επιχειρηματικών διαδικασιών, οι στρατηγικές των επιχειρήσεων και των τεχνολογιών των πληροφοριών, οι οποίες χρησιμοποιούνται για να μελετήσει τις ανάγκες και τις συμπεριφορές των πελατών για να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν πιο ουσιαστικές σχέσεις μαζί τους, προκειμένου να πάρει καλύτερα αποτελέσματα.

Στα τέλη της δεκαετίας του '90, η διαχείριση πελατειακών σχέσεων αποτελούνταν κυρίως από μόλις ένα αρχείο ευρετηρίου, έναν αυτόματο τηλεφωνητή και ένα τηλέφωνο. Σήμερα, ένα προηγμένο σύστημα CRM έχει εξελιχθεί σε ένα υπολογιστικό φύλλο Excel και περισσότερο. Συστήματα CRM συνήθως αποτελούνται από e-mail ή / και ταχυδρομείου, εκστρατείες μάρκετινγκ, προγράμματα διαχείρισης επαφών, των πωλήσεων παρακολούθηση του προγράμματος, και multi-media contact center ή σύστημα φωνητικού ταχυδρομείου.

Μια επιτυχημένη στρατηγική CRM δεν σημαίνει μόνο απλή εγκατάσταση και η ενσωμάτωση ενός πακέτου λογισμικού? περιλαμβάνει επίσης μια ευρύτερη προσέγγιση που περιλαμβάνει την τροποποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών με βάση τις ανάγκες του πελάτη, κατάρτισης των εργαζομένων, την υιοθέτηση σχετικών συστημάτων πληροφορικής και λογισμικού, και υπηρεσίες πληροφορικής που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παρακολουθείτε τις στρατηγικές CRM τους.

Καλή λογισμικό CRM μπορεί να βοηθήσει να εκτελέσετε μια ολόκληρη επιχείρηση, επιτρέποντας στις εταιρείες να διατηρούν όλα τα αρχεία των πελατών σε μια κεντρική τοποθεσία που είναι προσβάσιμη σε όλο τον οργανισμό. Εμπρός γραφεία γραμμή έχουν συστήματα που έχουν συσταθεί για τη συλλογή δεδομένων από τους πελάτες για την επεξεργασία στην αποθήκη δεδομένων όπου αποθηκεύονται τα δεδομένα, οι εντολές εκτελούνται και παρακολουθούνται, καθώς και στοιχεία για τις πωλήσεις που αναλύθηκαν.

Μία από τις πιο κοινές αιτίες για την αποτυχία του συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων είναι η κακή ποιότητα των δεδομένων, τα οποία μπορούν εύκολα να αποφευχθούν. Συστήματα CRM είναι τόσο χρήσιμο όσο οι πληροφορίες που παρέχει. Το παλιό ρητό «σκουπίδια μέσα, σκουπίδια έξω" μπορεί να εφαρμοστεί στην ποιότητα των δεδομένων CRM. Για να εξασφαλιστεί η καλή ποιότητα των δεδομένων CRM, να είστε βέβαιος να εισάγετε τα δεδομένα με ακρίβεια? ελέγχουν τις καταχωρήσεις δεδομένων δύο φορές για να ελαχιστοποιηθεί η πιθανότητα επικάλυψη? εάν υπάρχει ένα λάθος στη παρέχονται πληροφορίες ή εάν οι πληροφορίες δεν είναι πλήρεις, τότε εκ νέου σε επαφή με τον πελ

Tidak ada komentar:

Posting Komentar