Sabtu, 30 Agustus 2014

κή βάση, μπο

Είστε ένας απαιτητικός για τη λήψη κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών εγκοπή; Έχετε συνήθως «έρχονται μέσα" ως πάροχος υποδειγματική εξυπηρέτηση των πελατών σας; Οι πιθανότητες είναι εσείς έχουν απογοητευτεί πολύ σε ένα χρόνο ή τον άλλο σχετικά με την υπηρεσία που λάβατε από έναν πωλητή, μια διαδικτυακή εταιρεία φιλοξενίας, μια ζωγράφος μαλλιά, ή οποιαδήποτε από τις χιλιάδες των διαφόρων φορέων παροχής υπηρεσιών. Ειλικρινά, την εξυπηρέτηση των πελατών σε πολλούς τομείς - λιανική, για ένα - δεν είναι αυτό που χρησιμοποιείται για να είναι. Ωστόσο, όταν υπάρχει κακή εξυπηρέτηση των πελατών υπάρχει επίσης μια μεγάλη ευκαιρία. Διαβάστε παρακάτω και θα εξηγήσω.

Ας πούμε ότι είστε σε ένα πεδίο που συνήθως παρέχει έτσι κι έτσι εξυπηρέτηση στους πελάτες. Θα μπορούσε να είναι ότι οι προσδοκίες των πελατών είναι χαμηλές και κανείς δεν αναμένει top notch υπηρεσία. Ίσως οι περισσότεροι πελάτες είναι απλά "τιμή ευαίσθητη» και θα μπορούσαν να φροντίσουν λιγότερο για το πόσο γρήγορα ή πόσο καλά θα παραδώσει. Ωστόσο, μπορείτε να στοιχηματίσετε ότι υπάρχουν ένα ποσοστό των πελατών εκεί έξω που εκτιμούν την εξυπηρέτηση που πηγαίνει πάνω και πέρα από το πρότυπο της βιομηχανίας. Αυτοί οι ίδιοι οι πελάτες κατά κανόνα θα πληρώσετε λίγο επιπλέον για την υπηρεσία που τους εξυπηρετεί πραγματικά. Εάν μπορείτε να πατήσετε σε αυτή την πελατειακή βάση, μπορείτε να δημιουργήσετε μια θέση, να αυξήσει τις τιμές σας, και να κάνουν περισσότερα χρήματα σε μακροπρόθεσμη βάση.

Ανάλογα με τον κλάδο σας, θα μπορούσε να διοικήσει μια πριμοδότηση της τιμής του 10-25% πάνω από το μέσο όρο πάροχο. Αυτό μπορεί να μην ακούγεται σαν μια παρτίδα, αλλά αυτό θα μπορούσε να σημάνει τη διαφορά μεταξύ τρώγοντας χάμπουργκερ ή τρώνε μπριζόλα. Δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ θα προτιμούσα τρώει μπριζόλα!

Φυσικά, παρέχοντας υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης των πελατών σημαίνει ότι θα πρέπει να σπάσει ένα ιδρώτα. Μπορεί να χρειαστεί να ξανακάνω ευτυχώς [όλα στο του τη στάση, το μωρό!] Ή βελτίωση σε ένα υπάρχον έργο, προκειμένου να ικανοποιήσει μια καλή πληρωμή πελάτη. Αυτό είναι αυτό που ξεχωρίζει από το πακέτο.

Εάν είστε ικανοποιημένοι με το "στάτους κβο", στη συνέχεια, ότι είναι πάρα πολύ καλά. Απλά μην περιμένετε να έχουν οι πελάτες κτυπήσει κάτω τις πόρτες σας για την εργασία. Τουλάχιστον τα καλύτερα τους πελάτες δεν θα!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar